Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Wałczu

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Dostawa i instalacja (montaż) sprzętu dla działu montaż i demontaż krawiectwo Zakładu Aktywności Zawodowej

 

Oznaczenie sprawy: AG.272.43.2018

Wałcz, dnia 25 października 2018 roku

 

ZAMAWIAJĄCY ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA POD NAZWĄ

(zapytanie ofertowe)

 

Dostawa i instalacja (montaż) sprzętu dla działu montaż i demontaż – krawiectwo Zakładu Aktywności Zawodowej w ramach projektu pn. „Przebudowa, rozbudowa, adaptacja oraz wyposażenie kompleksu budynków położonych przy ul. Wroniej 38 w Wałczu wraz z zagospodarowaniem terenu z przeznaczeniem na Zakład Aktywności Zawodowej” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9.Infrastruktura publiczna, Działanie 9.2. Infrastruktura społeczna oraz projektu pn.: „NASZE RÓWNE SZANSE W SZKOLENIU I ZATRUDNIENIU – aktywna integracja Mieszkanek i Mieszkańców Powiatu Wałeckiego prowadząca do zatrudnienia w Zakładzie Aktywności Zawodowej” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014 – 2020, Oś priorytetowa VII Włączenie społeczne, Działanie 7.2 Wsparcie dla tworzenia podmiotów integracji społecznej oraz podmiotów działających na rzecz aktywizacji społeczno – zawodowej.

 

    1. Opis przedmiotu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

rodzaj zamówienia: dostawa

Miejsce dostawy wyposażenia znajduje się w nowo powstającym Zakładzie Aktywności Zawodowej w Powiecie Wałeckim, działka nr 391/1 i 391/2, obręb ewidencyjny 0001 m. Wałcz, ul. Wronia 38.

Kody CPV: 42000000-6 Maszyny przemysłowe

42712000-0 Maszyny do przędzenia wyrobów włókienniczych

42715000-1 Maszyny do szycia

19435100-5 Nici do szycia

39227000-9 Igły krawieckie i igły dziewiarskie, i naparstki

39241130-3 Noże specjalistyczne

42652000-1 ręczne narzędzia elektromechaniczne

44512000-2 Różne narzędzia ręczne

    1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
    2. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dnia 21 listopada 2018 roku
    3. Przy wyborze oferty, zamawiający będzie kierował się kryterium:

cena – 60%

okres rękojmi za wady sprzętu – 40%

4.1. Kryterium cenowe:

Punkty za cenę będą obliczone wg wzoru:

 

Najniższa cena oferty

podlegającej ocenie

Liczba punktów = --------------------------------------- x 60

Cena oferty badanej

 

Maksymalna ilość punktów: 60

Punkty będą liczone do dwóch miejsc po przecinku.

 

4.2. Kryterium okres rękojmi za wady sprzętu:

Podany okres rękojmi za wady powinien zawierać się w przedziale od 2 do 5 lat włącznie. Do jego określenia należy używać pełnych lat, a wskazana wartość winna być liczbą całkowitą. Nieokreślenie okresu rękojmi potraktowane zostanie jako zaoferowanie go na okres 2 lat. Określenie okresu rękojmi za wady na mniej niż 2 lata potraktowane zostanie jako złożenie oferty nieodpowiadającej treści zapytania ofertowego. Określenie okresu rękojmi za wady na więcej niż 5 lat potraktowane zostanie, w celu oceny oferty, jako zaoferowanie go na okres 5 lat.

Kryterium okres rękojmi:

  1. za dwuletni okres rękojmi– 37 pkt.;
  2. za trzyletni okres rękojmi - 38 pkt.;
  3. za czteroletni okres rękojmi - 39 pkt.;
  4. za pięcioletni okres rękojmi – 40 pkt.;

 

    1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:

 

  1. Formularz oferty wg załączonego wzoru – załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
  2. Wykaz sprzętu – zaleca się wykorzystanie załącznika nr 4 do zapytania cenowego

 

    1. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:

Cena powinna zawierać:

  1. wartość dostawy określoną w oparciu o przedmiot zamówienia;
  2. obowiązujący podatek od towarów i usług VAT;
  3. cena podana przez wykonawcę za dostawę jest obowiązująca przez okres trwania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w tym okresie.

 

    1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.

 

    1. Opis sposobu przygotowania oferty:

należy ją złożyć w zamkniętej kopercie na adres: Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, z dopiskiem zapytanie ofertowe na „Dostawę i instalacja (montaż) sprzętu dla działu montaż i demontaż – krawiectwo Zakładu Aktywności Zawodowej”.

Cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.

 

    1. Miejsce i termin złożenia oferty:

ofertę należy złożyć w terminie do dnia 2 listopada 2018 r. do godz. 12:00 w siedzibie zamawiającego, Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78 – 600 Wałcz.

 

Oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie wykonawcy zwrócona bez otwierania.

    1. Miejsce i termin otwarcia oferty:

Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 2 listopada 2018 r. , o godz. 12:15 w siedzibie zamawiającego, III piętro, pok. Nr 305.

 

    1. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami jest:

w zakresie przedmiotu zamówienia – Kamila Sobczak, telefon: 67 250 84 31,e-mail: k.sobczak@powiatwalecki.pl

w zakresie procedury - Magdalena Krawczyk, telefon: 67 250 84 59,e-mail: m.krawczyk@powiatwalecki.pl

 

    1. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.
    2. Pozostałe postanowienia:

13.1 odrzuci ofertę, jeżeli:

  1. jej treść nie odpowiada treści ogłoszenia o zamówieniu, z zastrzeżeniem ust. 3;
  2. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
  3. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem ust. 2;
  4. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

13.2 Jeżeli zaoferowana cena wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający może zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na wykonawcy. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

13.3 W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Zamawiający może poprawić w ofercie:

  1. oczywiste omyłki pisarskie;
  2. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
  3. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z warunkami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty

- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

13.4 Ogłoszenie o zamówieniu może być w każdym czasie zmienione. Zamawiający może w każdym czasie unieważnić postępowanie.

13.5 Zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo.

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
    1. Informacja o ochronie danych osobowych.

Zgodnie z art.13 ust.1 i ust.2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), informujemy, że w przypadku złożenia oferty dane osobowe wykonawców będą chronione:

  1. Administratorem danych osobowych jest: Starosta Wałecki z siedzibą w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17.
  2. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO):

Tel.: 67-250-84-29, e-mail: zk@powiatwalecki.pl.

  1. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
  2. Podane dane nie będą przetwarzane w innych celach, niż w związku z prowadzonym zapytaniem ofertowym oraz realizacją projektu pn. „Przebudowa, rozbudowa, adaptacja oraz wyposażenie kompleksu budynków położonych przy ul. Wroniej 38 w Wałczu wraz z zagospodarowaniem terenu z przeznaczeniem na Zakład Aktywności Zawodowej” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9.Infrastruktura publiczna, Działanie 9.2. Infrastruktura społeczna oraz projektu pn.: „NASZE RÓWNE SZANSE W SZKOLENIU I ZATRUDNIENIU – aktywna integracja Mieszkanek i Mieszkańców Powiatu Wałeckiego prowadząca do zatrudnienia w Zakładzie Aktywności Zawodowej” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Oś Priorytetowa VII Włączenie społeczne Działanie 7.2 Wsparcie dla tworzenia podmiotów integracji społecznej oraz podmiotów działających na rzecz aktywizacji społeczno-zawodowej”.
  3. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa oraz Umowy o dofinansowanie nr UDA-RPZP.07.02.00-32-K009/17-00 z dnia 9 października 2017 r., która została przekazana pismem IZ.272.36.2017 z dnia 20 grudnia 2017 r. oraz w ramach umowy o dofinansowanie RPZP.09.02.00-32-0014/16-00 z dnia 23 marca 2017 r., której kserokopię przekazuję wraz z pismem.

 

 

Podpisy osób upoważnionych

Bogdan Wankiewicz Jolanta Wegner

STAROSTA WICESTAROSTA

 

Załączniki do pobrania:

- załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia,

- załącznik nr 2 – formularz oferty,

- załącznik nr 3 – wzór umowy,

- załącznik nr 4 – wykaz sprzętu

 

 

 

Oznaczenie sprawy: AG.272.43.2018

Wałcz, dnia 29 października 2018 roku

 

Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego na

„Dostawę i instalację (montaż) sprzętu dla działu montaż i demontaż – krawiectwo Zakładu Aktywności Zawodowej”.

Zawiadamia się, że dnia 29 października 2018 roku wpłynęły pytania o wyjaśnienie treści zapytania cenowego na„Dostawę i instalację (montaż) sprzętu dla działu montaż i demontaż – krawiectwo Zakładu Aktywności Zawodowej”.

  1. Wzór umowy – paragraf 7 – zabezpieczenie

Czy zapisy tego paragrafu będą obowiązywać, czy też zostanie to usunięte lub zmienione w jakiś sposób? Jeśli natomiast ten paragraf ma obowiązywać, proszę o wyjaśnienie jak dokładnie ma być stosowany.

Na które udziela się następującej odpowiedzi:

Zapisy paragrafu 7 umowy będą obowiązywały. Zamawiający nie przewiduje zmiany we wzorze umowy. Paragraf 7 umowy zawiera informacje w zakresie stosowania zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

  1. W opisie zamówienia w pozycji hafciarka jest wymagana możliwość wycinania w materiale.
    Czy ten warunek ma być spełniony, ponieważ wymusi znaczącą różnicę ceny urządzenia?

Na które udziela się następującej odpowiedzi:

Tak, przedstawiony warunek ma być spełniony.
  1. W opisie zamówienia w pozycji maszyny do szycia jest wymagane szycie w różnych kierunkach. Czy ten warunek ma być spełniony, ponieważ wymusi znaczącą różnicę ceny urządzenia?

Na które udziela się następującej odpowiedzi:

Zamawiający przywołując zapis "możliwość szycia w różnych kierunkach" miał głównie na myśli możliwość szycia w przód i w tył i taki warunek należy spełnić.

Wyjaśnienie wiąże Wykonawców z chwilą upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego.

 

 

 

 

                                                                       Bogdan Wankiewicz                       Jolanta Wegner

 

                                                                          STAROSTA                                     WICESTAROSTA

 

Oznaczenie sprawy: AG.272.43.2018

Wałcz, dnia 6 listopada 2018 roku

 

ZAWIADOMIENIE

O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Zawiadamia się, że postępowanie na „Dostawę i instalację (montaż) sprzętu dla działu montaż i demontaż – krawiectwo Zakładu Aktywności Zawodowej”, zostało unieważnione.

Uzasadnienie: Postępowanie zostało unieważnione z powodu braku wystarczających środków finansowych na realizację zadania, tj. kwota najniższej i zarazem jedynej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na realizację zadania.

 

                                                           Bogdan Wankiewicz                  Jolanta Wegner

                                                             STAROSTA                               WICESTAROSTA

Do wiadomości:

  1. Strona www.bip.powiatwalecki.pl
  2. Strona www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl
  3. Tablica informacyjna w siedzibie Zamawiającego
  4. a/a

 

 

 

 

 

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020

Oś Priorytetowa 9.Infrastruktura publiczna

Działanie 9.2. Infrastruktura społeczna

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020
Oś Priorytetowa VII Włączenie społeczne
Działanie 7.2 Wsparcie dla tworzenia podmiotów integracji społecznej oraz podmiotów działających

na rzecz aktywizacji społeczno-zawodowej


Załączniki do pobrania


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Magdalena Krawczyk

Data wytworzenia:
25 paź 2018

Osoba dodająca informacje

Magdalena Krawczyk

Data publikacji:
25 paź 2018, godz. 22:44

Osoba aktualizująca informacje

Magdalena Krawczyk

Data aktualizacji:
15 lis 2018, godz. 15:21