Decyzja o dopuszczalnym poziomie hałasu
Decyzja o dopuszczalnym poziomie hałasu
Procedura:
Postępowanie wszczynane z urzędu po stwierdzeniu przez organ ochrony środowiska, przekroczenia dopuszczalnych poziomów hałasu poza zakładem, w wyniku jego działalności (eksploatacji prowadzonej instalacji).
Opłaty:
Decyzja nie podlega opłacie skarbowej
Termin załatwienia sprawy:
Nie później niż w ciągu miesiąca od dnia wszczęcia postępowania, a sprawy szczególnie skomplikowane – nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania, zaś w postępowaniu odwoławczym – w ciągu miesiąca od dnia otrzymania odwołania.
Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. Nr 98 poz. 1071 z 2000 roku ze zmianami)
Uwagi:
Decyzja o dopuszczalnym poziomie hałasu wywołuje skutki prawne po upływie 6 miesięcy od dnia, w którym stała się ostateczna
Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa, pokój nr 303 tel. 067 – 250 84 46
Tryb odwoławczy:
Od decyzji przysługuje stronom prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koszalinie za pośrednictwem Starosty Wałeckiego w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
Podstawa prawna:
Art. 115a Ustawy Prawo ochrony środowiska (t.j. z 2006 roku Dz. U. Nr 129. poz. 902 ze zmianami)
Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 29 lipca 2004 r. w sprawiedopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku. (Dz.U. Nr 178, poz. 1841)
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Mariusz Mróz Data wytworzenia:
11 lip 2012
Osoba dodająca informacje
Mariusz Mróz Data publikacji:
11 lip 2012, godz. 11:17
Osoba aktualizująca informacje
Michał Kałucki Data aktualizacji:
17 sty 2022, godz. 11:43