Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Starostwo Powiatowe w Wałczu
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Zadania Wydziału Administracyjno - Gospodarczego


Funkcję Naczelnika Wydziału Wydziału Administracyjno-Gospodarczego pełni
Edyta Węglewska

 
Telefon:


Tel. (067) 250-84-59  pokój nr 306

Wydział podlega bezpośrednio Sekretarzowi Powiatu.
 


Do zadań wydziału należy:

1. W zakresie spraw administracyjno-gospodarczych:

  1. administrowanie budynkami Starostwa oraz budynkami nie przekazanymi jednostkom organizacyjnym Powiatu,
  2. zabezpieczenie mienia Starostwa,
  3. prowadzenie ubezpieczeń majątku Starostwa,
  4. prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo-technicznym oraz konserwacją wyposażenia Starostwa,
  5. ewidencja oraz gospodarowanie mieniem ruchomym Starostwa,
  6. prowadzenie spraw z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz bezpieczeństwa ppoż.,
  7. załatwianie całokształtu spraw związanych z pieczęciami urzędowymi, nagłówkowymi i tablicami,
  8. gospodarowanie drukami i formularzami,
  9. gospodarowanie taborem samochodowym,
  10. wdrażanie postępu technicznego w pracy Starostwa,
  11. zabezpieczenie informacji wizualnej dla interesantów,
  12. prowadzenie archiwum Starostwa,
  13. wdrażanie i nadzorowanie stosowania instrukcji archiwalnej, instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt,
  14. zabezpieczenie łączności telefonicznej, faksowej i alarmowej,
  15. utrzymanie czystości na terenie budynku Starostwa i otoczenia,
  16. organizowanie doręczania i wysyłania korespondencji ze Starostwa,
  17. prenumerata czasopism i innych wydawnictw,
  18. prowadzenie spraw dotyczących pojazdów, co do których orzeczony został przepadek na rzecz powiatu, w tym związanych z ubezpieczeniem komunikacyjnym, wyceną, sprzedażą lub kasacją,
  19. utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych i wewnątrz budynków administrowanych przez Wydział,
  20. rozliczanie kosztów za media w lokalach dzierżawionych i udostępnianych innym użytkownikom,
  21. zawieranie umów na wszystkie media (prąd, gaz, ciepło) dla budynków administrowanych przez Wydział
  22. prowadzenie ubezpieczeń majątkowych i OC oraz ubezpieczeń pojazdów Starostwa i jednostek organizacyjnych Powiatu.

2. W zakresie zamówień publicznych dotyczących zaopatrzenia materiałowo-technicznego Starostwa do kwoty 30 000 EUR:

  1. zapewnienie zgodności realizowanych zamówień z ustawą Prawo zamówień publicznych,
  2. przygotowywanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia procedur zamówień publicznych we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi,
  3. prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
  4. potwierdzanie na fakturach zgodności dokonanych wydatków z prawem zamówień publicznych,
  5. prowadzenie ewidencji dostaw, usług oraz robot budowlanych do 30 000 EUR,
  6. sporządzanie sprawozdań z udzielonych zamówień do 30 000 EUR

3. W zakresie informatyki:

  1. planowanie i wdrażanie przedsięwzięć informatycznych w Starostwie,
  2.  zapewnienie bezawaryjnego funkcjonowania sprzętu komputerowego, w tym konserwowanie sprzętu, urządzeń i sieci komputerowej,
  3. nadzorowanie napraw gwarancyjnych i prac konserwatorskich przez firmy specjalistyczne,
  4. zapewnienie bezpieczeństwa informatycznego,
  5. standaryzacja wdrażanych i eksploatowanych systemów teleinformatycznych,
  6. monitorowanie oraz optymalizacja wykorzystania infrastruktury teleinformatycznej i systemów przetwarzania danych Starostwa,
  7. zarządzanie transmisją danych w eksploatowanych systemach,
  8. zapewnienie ciągłości przepływu informacji oraz możliwości przystosowania eksploatowanych systemów do zachodzących zmian normatywnych, organizacyjnych i technologicznych,
  9. prowadzenie ewidencji:
  1. licencji oprogramowania i dokumentacji systemów przetwarzania danych użytkowanych w systemie,
  2. baz danych i określenie zasad ich utrzymania,
  1. określanie zasad wykonywania i kontrola realizacji archiwizacji i wykonywania kopii zapasowych danych oraz analiza integralności archiwizowanych danych,
  2. administrowanie serwerami, systemami operacyjnymi, sieciami komputerowymi, stacjami roboczymi w sieci komputerowej,
  3. zarządzanie kontami poczty elektronicznej i kontami użytkowników,
  4. współpraca w zakresie przeprowadzanych przetargów na zasoby informatyczne (sprzęt, oprogramowanie, usługi),
  5. organizowanie niezbędnych szkoleń pracowników Starostwa w zakresie obsługi programów użytkowych, bezpieczeństwa teleinformatycznego,
  6. administrowanie Biuletynu Informacji Publicznej.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Mariusz Mróz 04-11-2010 09:29
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 04-11-2010
Ostatnia aktualizacja: Mariusz Mróz 01-03-2019 07:39